Tuesday 1 May 2012

Edit Blog

Pada asalnya, saya nak edit blog 100%. Tapi, dah takde apa2 nak edit. Blog ni dah cukup cantik dah. Kan kan kan.. Bagi anda yang rasa blog saya tak cantik, baik anda pergi klinik check mata tu. Manalah tahu, dah rabun sampai tak nampak kecantikkan blog saya ni... Kalau doktor kata mata korang elok, maknanya korang jeles sebab blog saya ni cantik sangat. Sorilah kalau ada yang terasa. Ni cuma gurauan semata-mata. Cuma kasar je. Kalau korang menyampah baca blog ni, dipersilakan tekan butang X kat atas tu ye... Kalau tak tahu butang X tu yang mana tengok contoh bawah ni... Yang anak panah biru tu tunjuk.. Nampak tak??


Ni kalau kat Google Chrome kalau kat Internet Explorer cam kat bawah ni...



Klau Mozilla Firefox pulak cam ni...



Haaa.. Dah tahu kan. So untuk sesiapa yg dah menyampah sila tekan butang X tu ye..
Kepada sesapa yang akan tekan, saya ucapkan Bye dan I will not miss you...
Kepada sesapa yang nak promosikan blog anda, silalah follow saya ye...
Tapi, just for your information, saya bukan jenis yang "I follow you, you follow me". So kalau nak follow tu biarlah seikhlas hati ye... Sebenarnya, sebelum ni saya ada post beberapa post tapi saya decide buang posts tu dan tulis post yang baru. Korang yang pernah bukak blog ni sebelum ni of course tahu apa yang saya tulis sebelum ni..
Aaaaaaaaahhhh!!! Apalah say merepek ni, banyak sgt perkataan post dalam 1 ayat...
K lah. See you di lain post. Bye

No comments:

Post a Comment