Friday 4 May 2012

A movie

Hai semua.. Kita jumpa lagi.
Hari ini kita akan berbincang mengenai sebuah movie yang terkenal. Tajuknya ialah...


Tengok gambar kat atas ni... Kalau korang tak tahu baik korang bukak tv sekarang. Kalau korang beruntung dapatlah tengok iklan cerita ni... Sebenarnya saya teringin sesangat nak tengok movie ni. Tu yang saya post kat sini. 1st time tengok iklan cerita ni terus berminat nak tengok.. Kat cerita ni ada Ironman, Captain America, Thor, Hulk, Black Widow dan Hawkeye. Watak jahat dia Loki. Loki tu abang Thor. Loki ni nak musnahkan bangsa manusia. Teruk kan.. Kan kan kan... Mesti korang tertanya-tanya kat mana saya dapat maklumat ni. Yelah, saya kan tak pernah tengok movie ni. Tetiba je tahu sape jahat dia dan apa dia buat.. Sumber maklumat saya adalah www.wikipedia.org. Korang bukak URL tu, pastu tulis tajuk dan tekan search. Tunggu dia loading buat sementara waktu dan tadaaa... Dah jumpa kan. Korang bacalah maklumat berjela-jela yang ada kat situ..
Kalau korang nak tahu, cerita ni sedang ditayangkan di pawagam di seluruh Malaysia, Indonesia dan beberapa negara lain..
K lah.. Got to go... Bye

No comments:

Post a Comment