Sunday 6 May 2012

Nape korang lebih suka jadi PATI dari PADI???

Kepada sesapa yang terasa bila baca tajuk entri ni sila jangan baca yeee...
Sebenarnya, korang tahu tak apa maksud PATI dan PADI tu..
Saya rasa tak perlulah saya bagitau apa maksudnya sebab korang mesti dah tahu kan. Korang yang baca ni semuanya clever - clever kan.
K, nak senangkan cerita biar saya bagitau apa maksud saya... Kalau korang just bukak, that's means korang PATI ( dalam blog ni je, kat luar tak la ). But, kalau korang follow, korang dengan rasminya akan mnjadi PADI. PADI yang dimaksudkan bukan padi yang buat beras tu eehh... Tapi kan, saya sedar satu benda yang menyebabkan korang taknak follow saya. Yelah, saya ni baru je masuk dalam dunia blog nih.. Blog saya ni pun bukan cantik sangat pada mata korang yang tak sukakan warna purple. Blog ni serba biru-purple kan. Saya baru je tukar design ni sbb yang dulu cam baby2 la... Biru cair, gmbr awan, and serba macam baby lah.. And, thanks to my sister sbb tolong design kan sekali blog ni. Yg header blog ni dia yang tolong buatkan...
K, sekarang saya dah mula merepek pasal design blog pulak kan... K lah, bye....

No comments:

Post a Comment