Saturday 23 June 2012

Euro 2012

Yaaaaay... German dapat masuk separuh akhir. Teruk Greece kena belasah ngan German. Bagi korang yang tak tahu keputusan dia, biar saya bagitau. German 4-2 Greece. Kepada penyokong Greece, jangan boikot saya ye... Skang ni, Portugal ngan German dah menempah nama pada separuh akhir. Untuk perlawanan pagi esok ( waktu pukul 2 pagi tu.. ), Spain lwn France. Saya rasa lah kan, saya rasa only, tak semestinya betul... Ok, kita sambung ayat tadi. Saya rasa Spain yang akan menang. Kenapa? Sebab Spain tu terer tau. And kalau korang nak tahu, penyokong Spain ramai tau. Bukan yang lain tak ramai, tapi bila saya bukak blog2 orang lain, saya tengok diorang sokong Spain. Agaknya blogger ramai yang minat Spain. Kakak saya antara penyokong Spain. Saya pun tak tahu kenapa dia sokong Spain. And saya pun tak tahu nape saya sokong Gemany. K, untuk hari esok punya esok pulak, England lwn Italy. Yang ni, no comment. Saya tak dapat agak sape yang akan menang. Sebab, saya pun tak tahu sebab apa, tapi mmg saya tak leh agak. So, kita tunggu je la keputusan perlawanan tu... Haa, lagi satu benda yang saya rasa korang dah tahu ( tapi mungkin ada di antara korang yang tak perasan ), kedua-dua tuan rumah Poland ngan Ukraine dah kalah. Kan kan kan.
K lah, bye...

notamatematik : Petang ni pukul 6.30 ada cite Power Rangers Samurai kat TV2. Best... Fyi, saya ni memang suka tengok cite Power Rangers. Tapi malangnya, saya dah tak ingat Power Rangers apa yang saya dah tengok. Kalau saya ingat, mesti saya tulis kat sini.. Wow, dah jauh dah saya lari dari tajuk, dari Euro ke Power Rangers. Hahaha..

No comments:

Post a Comment